l

ساخت ماسک پیشگیری از کرونا با پرینت سه بعدی

متاسفانه این روزها عارضه ویروس کرونا جان همگی ما را در معرض تهدید قرار داده است .

پر واضح است که یکی از موثر ترین راههای  پیشگیری از ویروس کرونا جلوگیری از انتشار ویروس با استفاده از ماسک می باشد.

در شرایط معمولی تمامی یک جامعه به طور همزمان نیاز به خرید ماسک پیدا نمی کنند و افزایش ناگهانی تقاضای ماسک به علت شیوع ویرویس کرونا و از طرفی عوامل سودجوی محتکر به ناگهان باعث افزایش ناگهانی چند ده برابری قیمت ماسک گردیده است .

که پیامد این امر عدم دسترسی عمومی به ماسک و یا عدم توجیه  اقتصادی خرید ماسک یکبار مصرف که حاشیه ایمنی چند ساعتی را داراست می باشد .

ما در مجموعه پرینت سه بعدی ایده آل در صدد چاره جوئی بر آمده و اقدام به طراحی و ساخت دسته نگهدارنده جهت ساخت سریع و ارزان ماسک یکبار مصرف نموده ایم

به قسمی که با هزینه ناچیزی در حدود دو هزار تومان بتوان ماسک دائمی با قابلیت تعویض سهل الوصول فیلتر موقت ماسک (که چیزی به جز حوله یکبار مصرف ارزان قیمتی که به وفور در تمامی منازل یافت می گردد) بتوان ماسکی ایمن داشت .

طرح ارائه شده دارای قابلیت ساخت سریع و ارزان با پرینت سه بعدی بصورت عام المنفعه بوده و شما می توانید طرح فوق را از لینک زیر دانلود نموده و با مراجعه به یکی از مراکز عرضه خدمات پرینت سه بعدی اقدام به ساخت آن نمائید .

طراحی و ساخت ماسک ارزان پرینت سه بعدی ایده آل

ساخت ماسک

پرینت سه بعدی ماسک پیشگیری از ویروس کرونا

پرینت سه بعدی ماسک

پرینت سه بعدی ایده ال ساخت و عرضه این ماسک را بصورت رایگان در اختیار مراجعین گرامی قرار می دهد ( به دلیل تقاضای بیش از حد لطفا قبل از مراجعه با شماره تماس ما هماهنگ فرمائید.)

این طرح به صورت عام المنفعه ثبت و از همکاران گرامی در خواست می شود حتی المقدور از مطالبه وجه بابت ساخت خودداری فرمایند . در صورت انتشار طرح ذکر منبع الزامیست .

لینک آموزش نحوه تعویض فیلتر و مونتاژ ماسک

لینک دانلود فایل ساخت دسته ماسک

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *